Usch..

Hade inte räknat me att de skulle bli så jobbigt att han är borta !!De är inget kul !! :( Och Min Tjejja är sjuk , har 39 g feber , stackarn !!!Så de blir till att sitta hemma å göra nått..kanske skulle kolla om de finns någon tvätt tid och få de gjort...

Resan till Sthlm gick bra , men faan va trött ja va , de har inte släppt än.Tack Mamma för att du hängde me, du e bäst! Hade ju tänkt att sova ut allt i natt men eftersom Lillan är sjuk så har hon inte sovit så bra..
Hon gjorde så ja fick ett gott skratt i gårkväll när hon låg å yrade :D , rätt som de va så satte hon sig upp å skrek :MEN HÅLL TRUTEN G MORFAR  och sen stensomna igen :P såå söt....

Iaf så saknar vi han så inni bomben..Han ringde igår vid 22.00 tiden då hade han kommit fram, resan hade gått bra men de hade vart skiit jobbigt , tror ja de att sitta i ett flygplan i 15 timmar är väl ingen hit direkt .....

Btw så ringde Anders vid 9 tiden igår kväll och skrämde skiten ur mig.Han fråga om Tommy hade kommit me planet från arlanda , för de hade redan landat i tanzi och alla hade gått ur planet och de va typ tomt på flygplatsen , å ja fick faan hjärtklappningar alltså , har ju redan va orolig att han inte ska fixa bytet av plan osv . Och de tog säkert 5 min innan han bröt ut i skratt. Faan va han skrämde mig , jäkla gris !!!!Hämden är ljuv Hell !!!!!!

Jeje nu får väl ja gå till tvättstugan då ..Vi hörs sen!!!


<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0